.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هکر صرافی در پایتخت به دام افتاد
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به هک یکی ازصرافی‌های کشور کرده بود، در تهران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد گفت: درپی مراجعه یکی از مدیران عامل صرافی مازندران به مراجع قضائی و انتظامی استان مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه ازحسابش، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او می‌گوید: طبق اعلام مدیر صرافی رمز ارز‌های برداشت شده به حساب فردی مشخص واریز شده که پس از شناسایی آن و احضار به ‏پلیس فتا در اظهارات خود بیان کرد کارت خود را در اختیار فردی که با قیمت بالا کارتم را اجاره می‌کرد قرار دادم و از ماجرای هک صرافی ‏اطلاعی ندارم. ‏

به گفته سرهنگ خورشاد با بررسی‌ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهم مشخص و با اقدامات انجام گرفته محل اختفای وی مورد شناسایی قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه متهم سایبری در پایتخت دستگیر و ادله دیجیتال وی جمع آور شد.

او می‌گوید: با شروع تحقیقات از متهم، وی منکر هرگونه بزه انتسابی شد ولی پس از مواجهه ‏با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از ‏سوی کارشناسان این پلیس، ضمن اعتراف به جرم انتسابی، در ‏خصوص علل و انگیزه خود از ارتکاب این جرم گفت‎‎‏ در مدت زمان سه ماه به میزان چهارده میلیارد ریال رمز ‏ارز برداشت کردم. ‏

سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.






 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.